.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نتایج هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال

هفته هجدهم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال كشور با توقف تيم‌هاي مدعي پيگيري شد.

در ادامه رقابت‌هاي هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال كشور در ورزشگاه شهيد باهنر كرمان، تيم‌هاي مس كرمان و ذوب آهن اصفهان به تساوي 2 بر 2 رضايت دادند. در اين بازي ايگور كاسترو در دقايق 40 و 45 براي ذوب آهن و روح الله بيگدلي و پائولو زالدرون در دقايق 28 و 75 براي مس كرمان گلزني كردند. با اين نتيجه تيم ذوب آهن 34 امتيازي شد و به دليل تفاضل گل كمتر نسبت به استقلال در رده دوم جدول باقي ماند. تيم مس كرمان نيز با 27 امتياز در رده هفتم جدول رده بندي قرار گرفت.

تيم پيكان قزوين نيز در يك بازي خانگي مقابل صباي قم شكست خورد. تيم پيكان در مصاف با ميهمان خود با تك گل محمد نوري در دقيقه 33 شكست را از حريف پذيرا شد تا تيم صباي قم صاحب 27 امتياز شود.

تيم فولاد خوزستان نيز در ورزشگاه تختي اهواز مقابل مقاومت شهيد سپاسي شيراز با نتيجه يك بر صفر شكست خورد تا تيم غلام پيرواني به رده ششم جدول رده بندي صعود كند.

استقلال اهواز نيز در گيلان موفق شد در يك بازي تماشايي با نتيجه 4 بر 2 ميزبان خود داماش گيلان را شكست دهد و به رده سيزدهم جدول راه يابد.

به گزارش ايسنا، تيم راه آهن شهرري نيز با تك گل مجتبي زارعي در دقيقه 16 ملوان بندرانزلي را شكست داد و جايگزين اين تيم در رده دوازدهم جدول رده بندي شد.

فولاد مباركه سپاهان اصفهان نيز در خانه با تساوي 2 بر 2 مقابل پاس همدان متوقف شد.

در آخرين ديدار هفته هجدهم تيم‌هاي پرسپوليس تهران و سايپاي كرج روز سه شنبه ازساعت 15در ورزشگاه آزادي به مصاف يكديگر مي‌روند./ایسنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.